Δευτέρα 26 Ιουλίου 2010

Προβλήματα λόγω της απεργίας των ιδιοκτητών φορτηγών ΔΧ από 25-07-2010

Σοβαρά προβλήματα αναμένεται να δημιουργηθούν στον εφοδιασμό της αγοράς μετά την απόφαση για απεργία από τους ιδιοκτήτες Φορτηγών Δημόσιας Χρήσης. Ήδη, με την εξαγγελία της απεργίας, αρκετοί οδηγοί αυτοκινήτων σπεύδουν στα πρατήρια βενζίνης για να φουλάρουν με καύσιμα αφού σε περίπτωση που συνεχιστεί η απεργία για μέρες, προβλέπεται να "στερέψει" από καύσιμα η αγορά. Προβλήματα λόγω της απεργίας των ιδιοκτητών φορτηγών ΔΧ από 25-07-2010

Σοβαρά προβλήματα αναμένεται να δημιουργηθούν στον εφοδιασμό της αγοράς μετά την απόφαση για απεργία από τους ιδιοκτήτες Φορτηγών Δημόσιας Χρήσης. Ήδη, με την εξαγγελία της απεργίας, αρκετοί οδηγοί αυτοκινήτων σπεύδουν στα πρατήρια βενζίνης για να φουλάρουν με καύσιμα αφού σε περίπτωση που συνεχιστεί η απεργία για μέρες, προβλέπεται να "στερέψει" από καύσιμα η αγορά.

Επισπεύδουν λοιπόν οι ιδιοκτήτες Φορτηγών Δημόσιας Χρήσης τις κινητοποιήσεις που είχαν προγραμματίσει, αντιδρώντας στις ρυθμίσεις που προωθεί το υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, στο πλαίσιο της πολιτικής απελευθέρωσης των λεγόμενων "κλειστών επαγγελμάτων", όπως αυτες περιλαμβάνονται στο σχετικό νομοσχέδιο.

Συγκεκριμένα, ενώ αρχικά η απεργία διαρκείας είχε προγραμματιστεί να αρχίσει από τις 27 Αυγούστου, οι Ιδιοκτήτες αποφάσισαν να την ξεκινήσουν από την Κυριακή, 25 Ιουλίου 2010, με αποτέλεσμα να προκληθούν ενδεχόμενα προβλήματα ομαλής τροφοδοσίας της αγοράς, εν μέσω της κορύφωσης της τουριστικής περιόδου.

Σε ανακοίνωσή τους, οι Ιδιοκτήτες Φορτηγών ΔΧ κατηγορούν το αρμόδιο υπουργείο για αιφνιδιασμό, επικεντρώνοντας κυρίως τις επικρίσεις τους στο θέμα της αξίας της αδείας, σημειώνοντας ότι "το κράτος τους πούλησε τις άδειες σε τριπλάσια αξία από τη σημερινή".

Υπενθυμίζεται ότι, την απελευθέρωση των εμπορευματικών μεταφορών (φορτηγά) αποφάσισε την Παρασκευή 23 Ιουλίου 2010 το Yπουργικό Συμβούλιο, επάγγελμα κλειστό για 40 χρόνια, έπειτα από εισήγηση του υπουργού Μεταφορών και Υποδομών Δ. Ρέππα.


Το νέο νομοσχέδιο προβλέπει τη δημιουργία εταιριών οδικών μεταφορών και δίνει τρία χρόνια μεταβατικό διάστημα προσαρμογής στα παλιά αυτοκίνητα.

Η προσπάθεια πιστώθηκε στον αρμόδιο υπουργό Δ. Ρέππα, ο οποίος με σκληρές διαπραγματεύσεις, έπεισε την τρόικα να δεχθεί το μεταβατικό διάστημα για τα 33 χιλιάδες φορτηγά που έχουμε σήμερα.

Με άλλο νομοσχέδιο θεσμοθετείται το Συμβούλιο Οδικής Ασφάλειας και τακτοποιείται ό έλεγχος των οχημάτων από τα ΚΤΕΟ, καθώς το 40% των οχημάτων, σύμφωνα με στοιχεία, δεν περνά από οδικό έλεγχο. Πλέον όχημα που δεν έχει περάσει ΚΤΕΟ δεν θα μπορεί να ασφαλίζεται.

Ανοίγει επίσης η αγορά σε συνεργεία και πρατήρια αερίων καυσίμων (φυσικό αέριο-υγραέριο) ενώ καταργούνται οι περιορισμοί αποστάσεων στα πρατήρια υγρών καυσίμων.

Με ένα τρίτο νομοσχέδιο θεσμοθετείται ο ενιαίος Ευρωπαϊκός Ουρανός, η Ελλάδα θα είναι στον αεροδιάδρομο «Μπλου Μεντ» μαζί με τη Μάλτα, την Αλβανία, την Ιταλία και την Κύπρο.

Παράλληλα δίνεται η δυνατότητα παραχώρησης των περιφερειακών αεροδρομίων σε ανώνυμες εταιρίες προς εκμετάλλευση.

Ο υπουργός Αμυνας Ευάγ. Βενιζέλος αναφέρθηκε στο λαθρεμπόριο επιρροής της μπλοκόσφαιρας. Από την πλευρά του ο υπουργός Επικρατείας X. Παμπούκης παρουσίασε νομοσχέδιο για την απλοποίηση της νομοθεσίας όσον αφορά την προσέλκυση μεγάλων επενδύσεων.

Ο υπουργός Οικονομικών Γ. Παπακωσταντίνου αναφέρθηκε στην αξιολόγηση και των ελληνικών τραπεζών, θυμίζοντας ότι υπάρχουν εργαλεία για να αντιμετωπιστούν πιθανά προβλήματα, καθώς δεν έχουν απορροφηθεί 1,2 δισ. από τα 28 δισ. για τις τράπεζες, υπάρχουν τα 10 δισ. της χρηματοδοτικής σταθερότητας και το Δημόσιο έχει τραπεζικές μετοχές και μπορεί να παίξει ρόλο. Συνεπώς, είπε, όλα είναι υπό έλεγχο.


Πηγή: Express.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου