Τετάρτη 3 Νοεμβρίου 2010

Ερωτηματολόγιο Αθλητικου Τουρίστα( το κατεβαζετε κανοντας Copy paste σε κειμενο word)

Στειλτε τις απαντησεις σας στο "alexandragr_85@msn.com"

Εικόνα2.pngΕικόνα1.pngΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ

ΤΜΗΜΑ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ

ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΤΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ

ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΟΦΙΛ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΑ ΑΘΛΗΤΙΚΟΥ ΤΟΥΡΙΣΤΑ:

ΕΝΕΡΓΗΤΙΚΟΥ ΚΑΙ ΠΑΘΗΤΙΚΟΥ

Το ερωτηματολόγιο αυτό αναπτύχθηκε στο πλαίσιο της εκπόνησης διπλωματικής εργασίας του Μεταπτυχιακού Προγράμματος στη Διοίκηση Υπηρεσιών του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών.

Σκοπός της μελέτης είναι να καταγραφεί το προφίλ του Έλληνα αθλητικού τουρίστα ο οποίος χωρίζεται σε ενεργητικό και παθητικό. Ως ενεργητικό θεωρούμε αυτόν που επισκέπτεται μια τοποθεσία προκειμένου να συμμετάσχει σε ένα αθλητικό γεγονός ή να ασκήσει κάποιο σπορ, ενώ ο παθητικός επισκέπτεται μια τοποθεσία απλά και μόνο για να παρακολουθήσει. Και οι 2 κατηγορίες ανήκουν σε αυτό που ονομάζουμε «αθλητικό τουρισμό», δηλαδή το ταξίδι που πραγματοποιεί κάποιο άτομο προκειμένου να συμμετάσχει ή να παρακολουθήσει κάποιο αθλητικό γεγονός.

Οι απαντήσεις είναι ανώνυμες και θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τους σκοπούς της παρούσας έρευνας. Παρακαλώ διαθέστε 5-10 λεπτά για να απαντήσετε στις παρακάτω ερωτήσεις με ακρίβεια και ειλικρίνεια.

Με εκτίμηση,

Μιχαήλ Αλεξάνδρα

1. Βαθμολογήστε το βαθμό που συμφωνείτε με τις παρακάτω προτάσεις σε μία κλίμακα από το 1 έως το 5 (όπου 1-Διαφωνώ απόλυτα, 2-Διαφωνώ, 3-Ούτε συμφωνώ, ούτε διαφωνώ, 4-Συμφωνώ, 5-Συμφωνώ απόλυτα)

1

Ταξιδεύω συχνά με σκοπό την συμμετοχή μου σε μια αθλητική δραστηριότητα.

2

Θα ταξίδευα οπουδήποτε για να συμμετέχω σε μια αθλητική δραστηριότητα που με ενδιαφέρει.

3

Συνδυάζω πολύ συχνά τις διακοπές μου με την συμμετοχή μου σε μια αθλητική δραστηριότητα.

4

Το βασικό μου κριτήριο όταν επιλέγω τόπο διακοπών είναι αν μου παρέχει τη δυνατότητα να συμμετέχω σε αθλητικές δραστηριότητες.

5

Ταξιδεύω συχνά με σκοπό την παρακολούθηση ενός αθλητικού γεγονότος.

6

Θα ταξίδευα οπουδήποτε για να παρακολουθήσω ένα αθλητικό γεγονός που με ενδιαφέρει.

7

Συνδυάζω πολύ συχνά τις διακοπές μου με την παρακολούθηση ενός αθλητικού γεγονότος.

8

Το βασικό μου κριτήριο όταν επιλέγω τόπο διακοπών είναι αν μου παρέχει τη δυνατότητα να παρακολουθήσω αθλητικά γεγονότα.


2. Παρακαλώ βαθμολογήστε τις παρακάτω προτάσεις σε μια κλίμακα από το 1 έως το 5 όπου 1=ποτέ και 5=πολύ συχνά.

«Ταξιδεύω με σκοπό τη συμμετοχή μου σε μια αθλητική Δραστηριότητα / Γεγονός ή για την παρακολούθηση ενός αθλητικού γεγονότος»

1

για να μάθω περισσότερα πράγματα για τα όσα συμβαίνουν γύρω μου

2

για να ικανοποιήσω την έμφυτη περιέργειά μου

3

για να εξερευνήσω νέες ιδέες

4

για να ανακαλύψω τον εαυτό μου

5

για να διευρύνω τις γνώσεις μου

6

για να ανακαλύψω νέα πράγματα

7

για να είμαι δημιουργικός/η

8

για να χρησιμοποιήσω τη φαντασία μου

9

για να δημιουργήσω φιλίες

10

για να συναναστρέφομαι με άλλους ανθρώπους

11

για να κτίσω πολύ στενές φιλίες

12

για να γνωρίσω νέους και διαφορετικούς ανθρώπους

13

για να αποκαλύψω τις σκέψεις, τα αισθήματα ή τις φυσικές μου δυνατότητες σε άλλους

14

για να αναπτύξω τις κοινωνικές μου ικανότητες και δεξιότητες

15

για να κερδίσω ένα αίσθημα του να ανήκω κάπου

16

για να κερδίσω το σεβασμό των άλλων

17

για να δοκιμάσω τις ικανότητές μου

18

για να είμαι καλός σε αυτές

19

για να βελτιώσω τις δεξιότητές μου και την ικανότητά μου να τις

εξασκώ καλά

20

για να είμαι ενεργός

21

για να αναπτύξω σωματικές ικανότητες και δεξιότητες

22

για να διατηρούμαι σε σωματική φόρμα

23

για να χρησιμοποιώ τις σωματικές μου δεξιότητες

24

για να βελτιώσω τη φυσική μου κατάσταση

25

για να χαλαρώσω

26

γιατί μερικές φορές έχω την ανάγκη να μείνω μόνος

27

για να χαλαρώσω σωματικά

28

για να χαλαρώσω διανοητικά

29

για να αποφύγω την κούραση και την τριβή της καθημερινότητας

30

για να ξεκουραστώ

31

για να διώξω το άγχος και την πίεση

32

για να ξεφύγω από τον υπερβολικό προγραμματισμό της ζωής

3. Παρακαλώ βαθμολογήστε το βαθμό συμφωνίας σας με τις παρακάτω προτάσεις σε μια κλίμακα από το 1 έως το 5 (όπου 1-Διαφωνώ απόλυτα, 2-Διαφωνώ, 3-Ούτε συμφωνώ, ούτε διαφωνώ, 4-Συμφωνώ, 5-Συμφωνώ απόλυτα)

1

μου είναι πολύ ενδιαφέροντα

2

μου δίνουν αυτοπεποίθηση

3

μου δίνουν την αίσθηση ότι καταφέρνω κάτι

4

μου δίνουν τη δυνατότητα να χρησιμοποιώ πολλές και διαφορετικές ικανότητες και δεξιότητες

5

αυξάνουν τις γνώσεις μου για τον κόσμο γύρω μου

6

μου παρέχουν ευκαιρίες να δοκιμάσω νέα πράγματα

7

με βοηθούν να μάθω περισσότερα πράγματα για τον εαυτό μου

8

με βοηθούν να μάθω πράγματα για τους άλλους ανθρώπους

9

μου δίνουν τη δυνατότητα να έχω κοινωνικές επαφές με άλλους ανθρώπους

10

με έχουν βοηθήσει στο να αναπτύξω στενές ανθρώπινες σχέσεις

11

με έχουν φέρει σε επαφή με ανθρώπους που είναι φιλικοί

12

είναι βασικό ενδιαφέρον των ανθρώπων με τους οποίους κάνω παρέα στον ελεύθερό μου χρόνο

13

με βοηθούν να χαλαρώσω

14

με βοηθούν να διώξω το άγχος

15

συμβάλουν στο να νιώθω καλά ψυχολογικά

16

έχουν θέση στη ζωή μου απλά και μόνο επειδή μου αρέσουν

17

είναι απαιτητικά σωματικά

18

στα οποία συμμετέχω βελτιώνουν τη φυσική μου κατάσταση

19

στα οποία συμμετέχω έχουν σαν στόχο να με επαναφέρουν σωματικά

20

με βοηθούν να παραμείνω υγιής

21

στα οποία συμμετέχω λαμβάνουν χώρα σε καθαρούς και υγιείς τοποθεσίες ή χώρους

22

στα οποία συμμετέχω λαμβάνουν χώρα σε ενδιαφέρουσες τοποθεσίες ή χώρους

23

στα οποία συμμετέχω λαμβάνουν χώρα σε όμορφες τοποθεσίες ή χώρους

24

στα οποία συμμετέχω λαμβάνουν χώρα σε όμορφα σχεδιασμένες τοποθεσίες ή χώρους

«Τα ταξίδια για τη συμμετοχή μου σε μια αθλητική Δραστηριότητα / Γεγονός ή τα ταξίδια για την παρακολούθηση ενός αθλητικού γεγονότος»:

4. Το άθλημα το οποίο κυρίως κάνω ή παρακολουθώ στις εκδρομές ή στις διακοπές μου είναι το:

1 ......................................

2......................................

3.....................................

4.....................................

5......................................

5. Όταν επισκέπτομαι ένα τόπο με σκοπό να συμμετέχω ή απλά να παρακολουθήσω μια αθλητική Δραστηριότητα /Γεγονός κατά μέσο όρο διανυκτερεύω μέρες

6. Όταν επισκέπτομαι ένα τόπο με σκοπό να συμμετέχω ή απλά να παρακολουθήσω μια αθλητική Δραστηριότητα /Γεγονός κατά μέσο όρο δαπανώ Ευρώ

7. Βαθμολογήστε το βαθμό που θεωρείτε σημαντικές τις παρακάτω πηγές κόστους όταν επισκέπτεστε ένα τόπο με σκοπό να συμμετέχετε ή να παρακολουθήσετε μια αθλητική Δραστηριότητα /Γεγονός, με κλίμακα από το 1 έως το 5, όπου το 1=Καθόλου σημαντικό και 5=Πάρα Πολύ σημαντικό

1. Διαμονή

2. Διατροφή

3. Μετακινήσεις

4. Έξοδα συμμετοχής/Παρακολούθησης

5. Αγορές

6. Ψυχαγωγία

8. Κατά κανόνα όταν ταξιδεύω για με σκοπό να συμμετέχω ή να παρακολουθήσω μια αθλητική Δραστηριότητα /Γεγονός:

1. Είμαι μόνος

2. Συνοδεύομαι από μέλη της οικογένειας μου ή φίλους

3. Ταξιδεύω με οργανωμένο γκρουπ/σωματείο

9. Βαθμολογήστε το βαθμό που οι παρακάτω παράγοντες επηρεάζουν την απόφασή σας για να συμμετέχετε ή να παρακολουθήσετε ένα αθλητικό γεγονός, σε μία κλίμακα από το 1 έως το 5, όπου το 1=Καθόλου και 5=Πάρα Πολύ

1

Σημασία του αθλητικού γεγονότος

2

Ποιότητα των αθλητικών εγκαταστάσεων

3

Ποιότητα των μονάδων διαμονής/σίτισης της περιοχής

4

Δυνατότητες παράλληλων δραστηριοτήτων και ψυχαγωγίας

5

Φυσικό κάλος του τόπου

6

Ευκολία μετακίνησης προς και από τον προορισμό

7

Η απόσταση

8

Συνολικό κόστος της εξόρμησης

10. Τοποθετήστε σε σειρά σημαντικότητας τα παρακάτω σαν πηγές ενημέρωσής σας για αθλητικές Δραστηριότητες /Γεγονότα που αποφασίζετε να συμμετέχετε ή να παρακολουθήσετε :

1. Τηλεόραση

2. Ραδιόφωνο

3. Διαδίκτυο

4. Εξειδικευμένα Έντυπα

5. Εφημερίδες

6. Αθλητικά σωματεία

7. Φίλοι/Γνωστοί

11. Ποιό είναι το φύλο σας; Άνδρας Γυναίκα

12. Σε ποιά ηλικιακή κατηγορία ανήκετε ; έως 18 ετών

19 έως 25 ετών

26 έως 34 ετών

35 έως 49 ετών

50 και άνω

13. Ποιό είναι το Μορφωτικό σας Επίπεδο;

Απόφοιτος Λυκείου

Απόφοιτος ΙΕΚ

Απόφοιτος ΤΕΙ

Απόφοιτος ΑΕΙ

Απόφοιτος Μεταπτυχιακού

Κάτοχος Διδακτορικού

14. Ποιό είναι το επάγγελμά σας;

Δημόσιος Υπάλληλος

Ιδιωτικός Υπάλληλος

Ελεύθερος Επαγγελματίας

Οικιακά

Φοιτητής(-ια)/Σπουδαστής(-ια)

Συνταξιούχος

Άνεργος

Εισοδηματίας

15. Ποιό είναι το μέσο μηνιαίο εισόδημά σας;

έως 700 Ευρώ

701-1000 Ευρώ

1001-1500 Ευρώ

1501-2000 Ευρώ

2001-3000 Ευρώ

3001 Ευρώ και άνω








16. Ποια είναι η οικογενειακή σας κατάσταση; Έγγαμος(η) Άγαμος(η)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου